در حال نمایش 3 نتیجه

چابک پلاست به عنوان تولید کننده نایلون شیرینگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، امکان خرید بدون واسطه و ارسال به تمامی نقاط ایران را فراهم کرده است

نایلون شیرینگ به پلاستیکی گفته می شود که خاصیت شکل پذیری بالایی دارد و در واقع از مشتقات نایلون می باشد و  نسبت به کاهش و افزایش دما بسیار حساس می باشد(در تعامل با دمای160 تا 220 درجه سانتی گراد تغییر حالت میدهد)در واقع افزایش دمای بیش از حد باعث چسیبدن به محصول نهایی می شود. این نایلون ها تشکیل شده از مواد پلی اتیلنی سبک و مواد پلی اتیلنی سبک خطی.

این نوع نایلون یکی از پر کاربردترین انواع نایلون است که در صنایع تولیدی زیادی مورد استفاده قرار میگیرد، یکی از شایع ترین مورد استفاده در صنایع بسته بندی می باشد.

نایلون شیرینگ در صنایعی همچون صنایعی که نیاز به بسته بندی و پک محصول دارند کاربرد دارد نظیر: صنایع خودرویی، صنایع لوازم خانگی، صنایع نوشیدنی و… این جور صنایع معمولا برای بسته بندی و کاور کردن محصولشان از نایلون حرارت پذیر استفاده میکنند.

نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ معمولا به صورت رول تولید می شوند، در عرض ها و ضخامت های مختلف قابلیت این رو دارد که در خط تولید باشد که معمولا بنا به در خواست مشتری، به تولید سفارشی میرسد. البته این نکته قابل ذکر است که در هر صنایعی عرض،طول و همچنین حجم نایلون متفاوت است، انواع نایلون شیرینگ به طور کلی دونوع نایلون شیرینگ به تولید می رسد.

  1. یک لایه
  2. چند لایه 

لازم به ذکر است که هرجه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، کیفیت آن رو به افزایش است.

ضخامت نایلون های شیرینگ را معمولا با تنظیم دور دستگاه و تنظیم دور غلتک میتوان تغییر داد، دور دستگاه و غلتک با یکدیگر رابطه عکس دارند، در واقع هرچه دور دستگاه بیشتر باشد ضخامت این نایلون هم افزایش می یابد و هرچه قدر دور غلتک بیشتر باشد ضخامت این نایلون رو به کاهش میرود.

معمولا از نایلون شیرینگ تک لایه برای ضربه گیری استفاده می شود، که برای ایمنی بیشتر محصولات می توان چند لایه از آن را دور محصول پیچید تامحصولتان آسیب نبیند.

تولید کننده نایلون شیرینگ

فرآیند تولید نایلون شیرینگ:

مواد اولیه پلی اتیلنی که سبک هم هستندو شامل گرید های مختلف هم می باشد مثل صفر20، صفر75 که این گرید ها پایه اصلی کار می باشند و مواد پلی اتیلنی خطی که شامل LLD امیر،209 امیر وLLD 209 اراک هستن که مواد پلی اتیلنی خطی مرغوب در ایران هستند که درواقع با مواد پلی اتیلنی سبک ترکیب می شوند ودر نهایت تشکیل نایلون شیرینگ را میدهند.روند تولید آن این هست که این دو گرید مواد در داخل میکسر مخلوط میشوند و بعد از آن که  20 دقیقه میکس شدن به داخل قیف هایی مخصوص هدایت میشوند و بعد از این که داخل سیلندر ماردون شروع به حرکت کردن و به سمت جلو آمدند توسط المنت ها حرارت میبینند و در نهایت مواد جامد پلی اتیلنی تبدیل به مواد مایع میشوند و سپس آن را از قالب و برج تولید عبور میدهند و این مواد مایع تبدیل به خود نایلون جامد میشود، که پس از عبور از غلتک و در واقع جدا شدن خود نایلون شیرینگ توسط دستگاه های برش از غلتک ها ،در نهاییت این نایلون ها به صورت رول تولید میشوند.

خرید عمده نایلون شیرینگ

ترکیب مواد اولیه نایلون شیرینگ:

ترکیب مواد اولیه نایلون شیرینگ بسیار مهم هست چون نایلون های شیرینگ را هنگامی که به صورت رول تولید میشوند میبرند روی یک سری دستگاه هایی به اسم شیرینگ پک(دستگاه های حرارت پزیر) میبندند و پس از این که محصول توسط این نایلون بسته بندی شد، داخل یک تونل حرارتی میرود ودر آنجا بهش حرارت میدهند و نایلون شیرینگ جذب آن محصول میشود، در واقع وکیوم میشود و به آن محصول میچسبد و به صورت پک در می آورند به همبن دلیل ما باید برای ترکیب این مواد اولیه  از موادی استفاده کنیم که در عین حال که به آن حرارت می دهیم به جای آب شدن نایلون و ذوب شدن آن یاید نایلون به صورت کامل جمع بشود، پس نتیجه میگیریم ما آن مواد خطی را به مواد پایه اصلی اضافه میکنیم که اگر زمانی پیش آمد که محصول در معرض حرارت باشد، نایلون به جای این که آب شود ،جذب شود. نکته اصلی این است که خاصیت مواد پلی اتیلنی خطی این است که، به جای این نایلون کش بیاد جذب محصول (وکیوم)شود.

تولید نایلون شیرینگ

روش های بسته بندی نایلون شیرینگ:

در کل به دو روش دستی و اتوماتیک می توان از نایلون های شیرینگ برای بسته بندی محصولات استفاده نمود:

شیرینگ دستی: شیرینگ دستی معمولا برای محصولاتی با حجم پایین انجام میشود ،به این دلیل که این روش اساسا با کمک نیروی انسانی انجام میگیرد و برای بسته بندی درست این محصولات از سشوار صنعتی کمک میکیریم.

شیرینگ اتوماتیک(تونلی): در این روش بسته بندی و حرارت دهی لازم  به صورت اتوماتیک و به کمک دستگاه انجام میپذیرد، که در ای ن نوع شیرینگ برای بسته بندی خط تولید استفاده میشود.

نحوه خرید نایلون شیرینگ:

هنگام خرید نایلون شیرینگ بابد دقت کنید که اگر آن را به صورت رول خریداری میکنید ،مقوایی که نایلون شیرینگ به دور آن پیچیده شده است، نایلون ضخیمی نباشد بلکه سبک باشد، زیرا  لوله های مقوایی اگر دارای وزن بالایی باشد قاعدتا  وزن آن روی محصول ما حساب میشود. برای مثال:یک نایلون شیرینگ 25 کیلو گرمی اگر 1 کیلو گرم آن را لوله مقوایی تشکیل دهد، از لحاظ قیمتی بسیار تغییر میکند ،برای مثال اگر قیمت  امروزه نایلون شیرینگ 50 هزارتومان باشد، لوله مقوایی هم از لحاظ قیمتی 5 هزارتومان می شود ،در واقع شما دارید مبلغ 50 هزارتومان را برای یک جنس 5 هزارتومانی میدهید، پس هرچه قدر وزن لوله مقوایی کمتر و سبک تر  باشدهنگام خرید به صرفه تر هست.

یکی از مهترین معیار ها برای نایلون شیرینگ این هست که، از چه موادی در آن استفاده میشود، بعضی ها از مواد بازیافتی در آن استفاده میکندد که باعث میشود بعد از پیچیدن آن، محصول ما کدر تر دیده شود و نایلون اصلا جذب محصول مورد نظر نشود و بعضی ها هم از مواد آف گرید استفاده میکنند، که باعث میشه جنس مجدد حرارت نبیند و سریع آب بشود.

فروش نایلون شیرینگ

ویژگی های نایلون شیرینگ با کیفیت عالی:

شفافیت،حرارت پذی بودن و قابلیت کشسانی بالا می باشد.

انو اع نایلون های شیرینگ از نظر جنس:

نایلون های شیرینگ پلی اتلینی که هر کدام از این دوتا خاصیت و ماهیت متفاوتی دارند.تفاوت اصلی این دو نوع نایلون که هر کدام را از یکدیگر متمایز میکند مواد اولیه و خاصیت محصول است.

کاربرد مهم این نایلون پلی اتیلنی  این است که، زمانی که دور محصول میپیچد از گرد و غبار و انواع آلودگی به دور است در واقع مقاوت بسیار بالایی دارد.  از این نوع نایلون هم به صورت رول و هم به صور کیسه استفاده می شود ،که در صنایع نوشیدنی کاربرد دارد که به پیشنهاد ما در صنایع نوشیدنی با ضخامت 80 میکرون استفاده شود. این نوع نایلیون قابلیت چاپ دارند و رنگی میشوند و میتوان به عنوان لوگو از آن استفاده کرد ، در واقع به جای استفاده از نایلون ساده ،از نایلونی که لوگو برند محصول است ،میتوان استفاده نمود و در کاهش هزینه بسیار به صرفه است، در واقع هم قابلیت چاپ و هم رنگی شدن دارند.

این نایلون PVC استحکام بالایی ندارد و بیشتر برای محصولاتی استفاده میشود که ،به ظاهر زیبایش محصول را براق کند و کار با آن بسیار راحت تر است و با سشوار خانگی یا با حرارت ساده سریع جذب محصول میشود و از نظر قیمتی بسیار گران تر از نایلون پلی اتیلنی است.

نتیجه میگیریم که استفاده از نایلون های شیرینگ، برای پیچیدن محصول باعث ایمن ماند آن، در برابر خطرات احتمالی و آلودگی های موجود در محیط می باشد و همجنین استفاده از نایلون های شیرینگی که به دور مقواهای با وزن سبک پیچیده شدند، از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر برای مشتری مورد نظر می باشد.

خرید شما از شرکت چابک پلاست کاملا به نفع شما عزیزان خواهد بود به این دلیل که شرکت چابک پلاست تمام تلاش خود خود را میکند تا محصولات را با  عالی ترین کیفیت به شما خریداران گرامی عرضه کند برای ارتباط و اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نشانی کامل کارخانه: تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان چهل و هفتم(پرستو)

تلفن ثابت کارخانه:02136424366 – 09122076321

فکس کارخانه:02136423393

ایمیل شرکت:info@chabokplast.ir