نایلون حبابدار با اسب بالدار

نایلون حبابدار چابک ،یکی از پر طرفدار ترین محصولات بسته بندی در ایران میباشد. که به دلیل کیفیت بالا ، قیمت مناسب و برند جا افتاده با نشان اسب بالدار ،از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار میباشد . ما در این مقاله قصد داریم که درباره نایلون حبابدار اسب بالدار با شما صحبت کنیم.

نایلون حبابدار با اسب بالدار چیست؟

در سال 1398 گروهی از افراد سود جو با سو استفاده از نام چابک ،یکسری از نایلون های حبابدار متفرقه و بی کیفیت در بازار عرضه کردند و مشتریان به زعم خرید از گروه تولیدی چابک و گرفتن یک محصول با کیفیت خرید انجام میدادند . پس از شنیدن این خبر به واحد بازاریابی و فروش مجموعه چابک ، آن ها در لحظه دست به کار شدند و با چاپ اسب بالدار که نشان مجموعه چابک میباشد ،بر روی لفاف های بسته بندی نایلون حبابدار از این کلاهبرداری جلوگیری کردند. در همان سال اطلاعیه کلی به تمامی مشتریان ارسال شد و از آن ها درخواست شد که فقط نایلون حبابدار با برند چابک، که نشان اسب بالدار دارد ،خریداری کنند.

نایلون حبابدار با اسب بالدار چیست؟

بیشتر بخوانید:تفاوت بین نایلون حبابدار و نایلکس

 

مزیت های استفاده از نایلون حبابدار با اسب بالدار:

  • مطمئن بودن از کیفیت محصول
  • کنار زدن افراد سود جو
  • گرفتن خدمات و پشتیبانی از مجموعه حتی بعد از خرید محصول
  • خرید از یک برند معتبر

مطمئن بودن از کیفیت محصول:

شما وقتی هزینه ای برای یک محصول پرداخت میکنید، انتظار دارید که یک خدمت و یا یک استفاده خوب از آن محصول ببرید .در رابطه با اسب بالدار چابک هم حتما به نام و نشان چابک، دقت فرمایید که برروی محصول درج شده باشد ،تا مطمئن شوید خریدی که انجام میدهید درست و مطمئن است و ترجیحا از نمایندگی های معتبر چابک، خرید انجام دهید. تا با مشکل مواجه نشوید .

گرفتن خدمات و پشتیبانی:

یکی دیگر از ویژگی های خرید این نوع نایلون ، ایجاد تعهد مجموعه برای مشتریان خود میباشد. وقتی که یک مجموعه نام و نشان خود را بر روی محصول خود حک میکند، به منزله این میباشد که تمام قد در برابر محصول خود مطمئن هست و بدون هیچ ترسی از برند خود حتی پس از فروش حمایت میکند . گروه تولیدی چابک ، از تمام محصولات خود که با نشان اسب بالدار به فروش میرسد متعهد بوده و در صورت ایجاد مشکل در هر محصول پشتیبان مشتریان خود خواهد بود .

مزیت های استفاده از نایلون حبابدار با اسب بالدار

 

چرا نایلون حبابدار با نشان اسب بالدار بخریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد تا شما مشتریان عزیز ،تمایل به خرید از این نوع نایلون با لوگوی اسب بالدار نشان دهید . شما وقتی که وارد یک فروشگاه میشوید و اقدام به خرید یک مواد غذایی میکنید نگاه کردن به برند و نشان مجموعه یر روی محصول جزو اولویت های شماست . تنها دلیل این کار به این خاطر است که شما از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید .

گروه تولیدی چابک ، بر روی تمام محصولات خود نام و لوگوی خود را ثبت میکند تا جلوگیری کند از سواستفاده دیگران، از برند و محصول چابک و همواره این مجموعه با شعار حفظ مشتری و مشتری مداری سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *